Składanie zamówienia
- Zamówienie może złożyć osoba posiadająca swoje konto w sklepie internetowym.
- Dla NOWYCH Klientów MINIMALNA kwota zakupów wynosi 300 złotych netto.
- W przypadku udokumentowania prowadzenia działalności związanej z branżą tekstylną (sklep z tkaninami, pracownia krawiecka, zakład krawiecki, atelier) limit zakupów NIE OBOWIĄZUJE!
- Celem weryfikacji prosimy o przesłanie skanu lub ksero wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS.
- Minimalna ilość zamawianej tkaniny (z jednego gatunku) nie może być mniejsza niż 1 mb.
- Ceny przy artykułach podane są za odcinek 100 cm danej tkaniny. Można zamawiać wielokrotności tego odcinka (np. 2 mb; 3 mb; 5 mb itd. ...).! Wyjątek stanowią tkaniny, które sprzedawane są w raportach, ale wówczas każdorazowo określona jest długość tego raportu i cena za cały kawałek!
- Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym są cenami brutto, czyli zawierają 23% stawkę podatku VAT.
- Przy składaniu zamówienia konieczne jest podanie informacji, czy za zakupiony towar chcą Państwo otrzymać paragon fiskalny (osoby fizyczne), czy fakturę VAT (osoby prowadzące działalność handlową).
- W przypadku wystawiania faktury VAT, prosimy o podanie pełnej nazwy firmy, adresu oraz numeru NIP.
Ochrona danych osobowych
Sklep internetowy BEMAX ogranicza wykorzystanie i zbieranie informacji o klientach do niezbędnego minimum wymaganego do wysyłkowej sprzedaży towarów, co obejmuje m.in. adresy poczty elektronicznej, dane osobowo-adresowe. Informacje te nie są udostępniane osobom trzecim i służą tylko i wyłącznie do realizacji zamówień klientów. Dane Państwa są przez nas przetwarzane zgodnie z wymogami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych wyłącznie w celu realizacji Państwa zamówień i nie będą udostępniane żadnym zewnętrznym podmiotom.
Potwierdzenie zamówienia
Potwierdzenie zamówienia wysyłane jest automatycznie, jeśli więc mają Państwo jakieś uwagi proszę pisać na adres: sala@bemax.pl .
Czas realizacji zamówienia
Termin wysyłki od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji wynosi do 14 dni roboczych.
W przypadku braku zamówionego towaru, sklep niezwłocznie poinformuje Państwa o najbliższym terminie realizacji złożonego zamówienia.
Formy płatności
Za złożone w sklepie zamówienie akceptujemy następujące formy płatności:
- za pobraniem- gotówka płatna kurierowi firmy „DPD” lub "InPost", w momencie odbioru paczki;
- PayU
- Przelew na konto firmy na rachunek bankowy 4417 50 00 12 0000 0000 1075 1567
Formę płatności „przelew” uzgadnia Sprzedawca po telefonicznej konsultacji z Odbiorcą.
Opłaty za przesyłkę
Wszystkie przesyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej „DPD” lub "InPost".
Koszty przesyłek do 30kg wynoszą:
- 21,50 złotych /brutto/ - przy formie "za pobraniem";
- 19,50 złotych /brutto/ - przy przedpłacie na konto.
* w cenie transportu zawarta jest opłata za opakowanie foliowe w wysokości 50gr.
Rezygnacja z zamówienia, wymiana, reklamacja
- Wymiana towaru może być dokonana tylko wtedy, gdy towar nie był używany, nie został pokrojony, zniszczony lub uszkodzony.
- Nieznaczne różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego nie mogą być i nie będą podstawą do reklamacji zakupionego Produktu.
- Jeśli odsyłany towar zostanie niedbale odesłany i ulegnie zniszczeniu zastrzegamy sobie prawo do adekwatnego do stanu pomniejszenia jego wartości o 10%. Towar odsyłacie państwo na swój koszt.
- Zamówiony towar przygotowany indywidualnie na zamówienie klienta (na określony wymiar) nie podlega zwrotowi (zgodnie z Dz.U.2000 nr 22 poz.176 art.10 ust.3 pkt.4)
Potwierdzenie zamówienia pozwala na ostateczne zaakceptowanie złożenia zamówienia przez zamawiającego. Wiadomość wysłana jest do Państwa z prośbą o potwierdzenie zamówienia automatycznie, jeśli więc macie Państwo jakieś uwagi proszę napisać do nas na adres: sala@bemax.pl .
Bemax S.C NIP: 779-00-21-111 REGON: 004849442 ADRES: GŁOGOWSKA 260, 60-104 POZNAŃ