Jak kupować?

Zakupy w naszym sklepie internetowym są bardzo proste i przyjemne. Trzeba jednak pamiętać o kilku zasadach, aby usprawnić ten proces.

  1. 1. Jednostka - metr bieżący.
    1. 2. Po lewej stronie witryny znajduje się menu z kategoriami podzielonymi ze względu na skład surowcowy oraz zastosowanie. Po wybraniu kategorii, wybieramy produkt i kolor tkaniny.

    2. 3. Proszę wybrać tkaninę, następnie dodać ją do koszyka.

    3. 4. W okienku "dodaj do koszyka" określamy wielokrotność 1 m tkaniny ( minimalna ilość 1 sztuka = 1 m). Wyjątek stanowią tkaniny raportowe, które sprzedajemy jako wielokrotność długości całego wzoru.

    4. 5. W prawym górnym rogu wyświetla się „koszyk”, gdzie mogą Państwo sprawdzić i zweryfikować swoje zamówienie. Przy rejestracji należy wpisać dane bilingowe, które są niezbędne do realizacji zamówienia.

    5. 6. Następnie proszę wybrać sposób wysyłki, adres dostawy i formę płatności.

    6. 7. Po potwierdzeniu zamówienia - jeżeli wybrano płatność przelewem, zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu środków na naszym koncie.

    7. 8. Koszty transportu oraz formy płatności:
      W naszym sklepie można dokonać płatności trzema sposobami:
      Przelewy24: po wybraniu tej formy zostaniemy przekierowani na stronę naszego banku, aby dokonać płatności online,
      Przelew tradycyjny: przelew na rachunek bankowy 4417 50 00 12 0000 0000 1075 1567 (prosimy o wcześniejszy kontakt),
      Za pobraniem: płatność gotówką przy odbiorze.

      Koszt transportu w przypadku przedpłaty na konto wynosi 18 zł.
      Koszt transportu w przypadku płatności przy odbiorze wynosi 21 zł.

      Do każdego zamówienia doliczamy 0,50 zł za opakowanie foliowe.

      Jeżeli złożyli Państwo zamówienie na więcej niż jeden rodzaj tkaniny opłata za transport naliczana jest jednorazowo do całego zamówienia (waga do 30 kg).

    8. 9. Termin wysyłki
      Przesyłki realizujemy zwykle w ciągu 2 -3 dni roboczych, jednak zastrzegamy sobie prawo do realizacji zamówienia w ciągu 14 dni roboczych.

      W przypadku braku zamówionego towaru, niezwłocznie poinformujemy Państwa o tym fakcie oraz o najbliższym możliwym terminie realizacji złożonego zamówienia.

      W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do dyspozycji.
      +48 535 945 851
      +48 517 254 264
      +48 509 335 260
      luiza@bemax.pl
      malgosia@bemax.pl
      handel@bemax.pl